دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناامیدی (دانلود فوری)

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
21:11
مارال
مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناامیدی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناامیدی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناامیدی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc




·         توضیحات ابتدایی :


تعداد صفحات :  16 صفحه (15 صفحه متن و 1 صفحه منابع)

فرمت فایل : ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد

منابع موجود : منابع موجود در این فایل کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2016) منابع داخلی (شامل 96)

 

قابل استفاده برای مقاطع::: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط


 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.


·         تصویر کلّی :


توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA
  • توضیحات نظری کامل درباره متغیر
  • پیشینه تحقیقاتی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب در پایان و درون متن
  • منبع :                             دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                       WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 


·         بخشی از متن :


ناامیدی

امید نمادی از سلامت روانی و توانایی باور داشتن به احساس بهتر در آینده است اما ناامیدی، نقطه مخالف امید و از خصوصیات و مظاهر اصلی افسردگی است (تانگ، 2015). محققان بر این باورند که فرد ابتدا ناامید و سپس افسرده می­شود. ناامیدی بر سلامتی و روابط اجتماعی فرد اثر منفی داشته و فاکتور خطری برای افسردگی و خودکشی می­باشد (بریتون، دابرستین، کانر، هیسل، هیسک و کانول، 2008).

اهمیت امید شاید بواسطه پیامدهای عدم وجود امید بهتر مورد فهم قرار گیرد. ناامیدی یک وضعیت وخیم است که منجر به افزایش یأس، افسردگی و نهایتاً فقدان اشتیاق به زندگی می شود (فولکمن، 2013).

ناامیدی عبارت است از یک حالت روانی که فرد در راه رسیدن به یکی از هدف ها و نیاز های مدنظر خود به مانع و مشکل مواجه گردید. به عبارت دیگر فرد در فعالیت های خود با نیروهای مخالفی برخورد نماید که کوشش های او را خنثی می کنند، و مانع از ارضای نیاز یا هدف او می گردند. انسان در زندگی خود و در اجتماعی که در آن به سر می برد، همواره با بحران های مختلف روبه رو می شود. مسائلی که او را از رسیدن به اهداف کمال جویانه اش باز می دارد و مانع از پیشرفت مادی و معنوی وی می گردد. و تعادل جسمی و روانی او را به هم می ریزد که این امر موجب بروز اختلالات عاطفی و رفتاری می شود تعارض و ناکامی موضوع تحقیقاتی است که روان شناسان در این زمینه انجام داده اند تا با شناخت عمل ناکامی به مقابله با آن جلوگیری نمایند و در نتیچه راه را برای رسیدن به آرمان های عالیه انسان هموار نمایند (ارونسون، 2003؛ ترجمه شکرکن، 1396).


پیشینه پژوهش:

پژوهش بینز، جونز و کریستیانسن (2016) بر روی 230 شرکت کننده روشن ساخت که ناامیدی با گرایش به اعتیاد رابطه مستقیمی دارد. همچنین ناامیدی به عنوان یکی از مهم ترین پیامدهای اعتیاد در افراد می تواند مورد توجه قرار گیرد.

بلکنیو و پرزپیورکا (2016) با پژوهشی که بر روی دو نمونه 631 و 452 نفری انجام دادند، مشخص ساختند که ویژگی های شخصیتی، جهت گیری مثبت و پرهیز از ناامیدی و احساس بد در زندگی، با وجدان بودن و مسئولیت پذیری، ثبات هیجانی و گشوده بودن به تجربه اتفاقات همگی با مشکلات استفاده از اینترنت و بویژه فیس­بوک مرتبط می باشند.

 

 


  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!


  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان آورده شده است!!!
  • تایپ کاملا استاندارد تمامی صفحات، همچنین پاورقی اصطلاحات و اسامی خارجی
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • واضح بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع
  • پشتیبانی تخصصی  کمتر از ۲۴ ساعت در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر



  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی قرارداد ها و پیمان های آتی (دانلود فوری)

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
21:11
مارال
پاورپوینت بررسی قرارداد ها و پیمان های آتی

پاورپوینت بررسی قرارداد ها و پیمان های آتی در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی قرارداد ها و پیمان های آتی در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب

 

مقدمه

تعریف اوراق مشتقه

مهمترین اوراق مشتقه

مهمترین قرارداد ها و پیمان های آتی

تفاوت های عمده بین قرارداد های خاص و استاندارد

قیمت گذاری قرارداد آتی خاص

رابطه بین  قیمت قرارداد آتی و قیمت جاری کالا

رابطه بین قیمت قرارداد آتی و قیمت مورد انتظار کالا

معادلات قیمت قرارداد آتی

ارزش بازار قرارداد های آتی منتشره قبلی

تعیین قیمت پیمان های آتی استاندارد

علامت صرف برای پیمان های آتی استاندارد مالی

اهمیت صرف ها برای سرمایه گذاران و مدیران مالی

پیمان های آتی  استاندارد شاخص  سهام

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان نمایشگری (سایکو درام) (دانلود فوری)

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
21:10
مارال
مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان نمایشگری (سایکو درام)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان نمایشگری (سایکو درام) در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان نمایشگری (سایکو درام) در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



·         توضیحات ابتدایی فایل:




تعداد صفحات: 27 صفحه ( 25 صفحه متن و 2 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2011) داخلی (شامل 92)

منابع درون متنی و پایانی: دارد



قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط







·         بخشی از متن :




روان نمایشگری (psychodrama) یک نوع روان درمانی گروهی است که هدف آن پیشبرد انسجام و ساختار شناختی درباره تجربه هیجانی در نمایشی تئاتر گونه است (دوگان، 2010). این روش که برای اولین بار در سال 1939 توسط روانپزشک و نظریه پرداز بزرگ مورینو (Moreno) مطرح شد (قاسم پور و مهدوی، 2010).

نوعی تخلیه هیجانی است که به بازگشایی مشکل شخصیتی یک فرد مشخص و ارائه جنبه هایی از زندگی او می پردازد و علاوه بر آن نقش او را در روابط بین فردی به حضار نشان می دهد. در روان نمایشگری حوادث گذشته با ترس هایش و آینده با امیدهایش به زمان حال انتقال یافته و حل می شود (دوگان، 2010). این روش بر کاهش میزان شکایت جسمانی، اضطراب، افسردگی و در مجموع ارتقاء سلامت عمومی تاثیر دارد (قاسم پور و مهدوی، 2010).

از اهداف مهم روان نمایشگری می توان به تسهیل رها کردن احساسات حبس شده، کمک به مراجع

برای کسب رفتار های جدید و موثرتر، گشودن راه های کشف نشده حل مسئله و حل تعارضات اشاره کرد (سلیمانی نژاد، 2011).

 


. Dogan

 

 

پیشینه پژوهشی

 

صادقیان و اعتمادی (1390) در پژوهشی تحت عنوان تاثیر آموزش مشاوره گروهی به سبک سایکودارم (روان نمایشگری) بر بازخورد سازمانی و سازگاری شغلی میان کارکنان آموزش و پرورش شهرستان اصفهان پرداخت که نتایج آن نشان داد که آموزش مشاوره گروهی به سبک سایکودارم (روان نمایشگری) بر بازخورد سازمانی و سازگاری شغلی تاثیر داشته است (به نقل از احمدی فروشانی، 1392).

گرجی (1390)، به بررسی اثر بخشی روان نمایشگری (سایکودراما) بر افزایش عزت نفس و بخشودگی دختران نوجوان دارای والدین طلاق پرداختند. نتایج  آن نشان دادند که کاربرد روش روان نمایشگری باعث افزایش نمرات عزت نفس کلی و بخشودگی و خرده مقیاس های عزت نفس خانوادگی، اجتماعی، جسمانی و عمومی شده اما تأثیری بر عزت نفس تحصیلی نداشته است.

 

گاتا و همکاران (2010) در پژوهشی با عنوان اثربخشی سایکودرام در نوجوانان دارای اختلالات رفتاری هیجانی به این نتیجه رسیدند که نوجوانانی که درمان سایکودرام دریافت کرده بودند در مقایسه با گروه کنترل کاشه علایم اختلالات رفتاری-هیجانی را نشان دادند.

ابراهیمی (2010) در پژوهشی به بررسی تاثیر سایکودارم بر افسردگی مزمن بیماران پرداخت که نتایج پژوهش او نشان دادکه سایکو درام به صورت قابل ملاحظه ای میزان افسردگی زنان را کاهش داده است و در مطالعات پی گیری نیز موثر بوده است (به نقل از احمدی فروشانی، 1392).




  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!



  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی  کمتر از ۲۴ ساعت (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)








پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.







  • توجه ؟

 

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرزند پروری مثبت (دانلود فوری)

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
21:10
مارال
مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرزند پروری مثبت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرزند پروری مثبت در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرزند پروری مثبت در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



    توضیحات ابتدایی فایل:

 

تعداد صفحات: 15 صفحه ( 13 صفحه متن و 2 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2012) داخلی (شامل 93)

منابع درون متنی و پایانی: دارد


 

قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

 


 

·         بخشی از متن :

 


برنامه فرزند پروری مثبت یکی از انواع برنامه های آموزش مدیریت کودکان است. که برای والدین اجرا می شود. این برنامه چند سطحی توسط ساندرز (2012) بر اساس جهت گیری پیشگیرانه و در راستای راهبرد های حمایت از خانواده ایجاد شده است. والدینی که آموزش مدیریت والدین (Parent management training: PMT) به آنها ارائه می‌شود خودکفایی بیشتری احساس می کنند. و به روش مناسب تری دستور می‌دهند و توانایی اطاعت پذیری کودک را به صورت پایدار تقویت می‌کند. کاربرد فرزند پروری مثبت یا برنامه آموزش مدیریت والدین (PMT) باعث کاهش رفتارهای پرخاشگرانه، مقابله جویانه و پر فعالیتی کودک و باعث بهبودی رفتارهای والدین و کاهش فشار بر آنها می شود (ساندرز، 2012).

والدین به مثابه عوامل تاثیر گذار بر زندگی فرزندان می­باشند و در طول تاریخ مراقبت از کودک، آموزش، اعمال انضباط و مدیریت زندگی کودک را بر عهده داشته اند، آن­ها جزء عوامل اولیه و بنیادین تغییر و اجتماعی نمودن کودک محسوب می­شوند (بریسمیستر و شفر، 2007).

برنامه آموزش والدین جهت درمان مشکلات متفاوتی به کار گرفته می­شود و منظور از آن مداخلات آموزشی است که در آن به یکی از والدین یا هر دو آموزش داده می­شود تا به طور متفاوتی با کودکانشان تعامل داشته باشند. این برنامه بارها توسط محققان و روانشناسان به کار برده شده و نتایج مفیدی به بار آورده است.


 


 

 . Breismeister & Schaefer

 


پیشینه پژوهشی


پاکزاد، فرامرزی و قمرانی (1393) در پژوهش خود تحت عنوان اثربخشی آموزش مادران براساس مدل فرزند پروری مثبت بر میزان علایم اختلالات رفتاری دانش آموزان ناشنوا به این نتیجه رسیدند که بین عملکرد های گروه شاهد و مورد در کاهش نشانه های اختلالات رفتاری تفاوت معنی داری وجود دارد.

صابری، بهرامی پور، قمرانی و یارمحمدیان (1393) در پژوهش خود تحت عنوان اثربخشی برنامه گروهی فرزندپروری مثبت بر كاهش استرس والدگری مادران دارای كودكان مبتلا به اختلال اوتیسم به این نتیجه رسیدند که برنامة آموزش گروهی فرزندپروری مثبت موجب كاهش معنادار استرس والدگری در قلمرو والدین و قلمرو كودك شده است و بین گروه آزمایش و گواه در كاهش استرس والدگری تفاوت معناداری وجود دارد. در نتیجه اثربخشی آموزش برنامة گروهی فرزندپروری مثبت بر كاهش استرس والدین مبتلا به اختلال اوتیسم مورد تأیید قرار گرفت.

 

 

  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!



 

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی  کمتر از ۲۴ ساعت (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

 

پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

 

 

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.




  • توجه ؟

 

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیازهای اساسی روانشناختی (دانلود فوری)

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
21:10
مارال
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیازهای اساسی روانشناختی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیازهای اساسی روانشناختی در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیازهای اساسی روانشناختی در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:



تعداد صفحات: 11 صفحه ( 10 صفحه متن و 1 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2013) داخلی (شامل 95)

منابع درون متنی و پایانی: دارد

 


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط




 

بخشی از متن:

 

نیازها: تعریف و نظریه ها

نیاز یک حالت ناشی از کمبود یا محرومیت در موجود زنده است. اصطلاح وابسته به آن سائق است. سائق انرژی یا میل حاصل از نیاز است (ونلینگ، 2012). از نظر اریک فروم، مؤثرترین عامل در شخصیت انسان را نیازهای روانی می داند. به باور فروم، نیازهای جسمانی، بین انسان و حیوانات مشترک اند؛ در حالی که حیوانات نیازهای روانی ندارند و این نیازها ویژه ی انسان اند. او پنج نیاز را به عنوان نیازهای روانی را شامل وابستگی، استعلاء،  ریشه داشتن، حس هویت، موازین جهت گیری نام می برد (ونلینگ، 2012). از نظر مازلو، ارضای نیاز به عزت نفس به احساساتی از قبیل، ارزش، قدرت، لیاقت، مفید و مثمرثمر بودن در جهان منتهی خواهد شد، اما بی اعتنایی به این نیازها موجب احساساتی از قبیل حقارت، ضعف و درماندگی می­ شود، و این احساسات به نوبه خود به وجود آورنده دلسردی و یاس اساسی خواهد بود یا گرایش­ های روان­ نژندانه را به وجود خواهد آورد.


نیازهای اساسی روانشناختی عبارت است از فرایند روانشناختی فطری که زیربنای میل به دنبال کردن تعامل با محیط برای کسب تجربیاتی است که به شادابی،رشد و سلامت روانشناختی کمک می کنند (ریو، 2010؛ ترجمه سید محمدی، 1395).

انسان ها نیازهای فیزیکی، اجتماعی و روانشناختی زیادی دارند، که رضایت آنان از زندگی را فراهم می آورد، نیازهای روانشناختی، تمایل به جستجو کردن محیطی را در ما ایجاد می کنند که انتظار داریم بتوانند  این نیازهای ما را پرورش دهند (اوزر، 2009). تحقیق در مورد نیازهای انسان ابتدا توسط مک دوگال در سال 1908 آغاز شد، سپس توسط فروید، هال و مورای ادامه یافت و سرانجام توسط مازلو درحیطه روانشناسی رایج و عملیاتی شد (تورک دوغان، 2010). نیازهای روانشناختی (خودمختاری، شایستگی، ارتباط) جهانی بوده و در تمامی فرهنگ ها و اعصار وجود دارند و در واقع این سه نیاز به مانند خوراک روانشناختی و درونی برای رشد و یکپارچگی و بهزیستی روانی لازم و ضروری اند (دسی و وانستینکیست، 2004؛ به نقل از شیخ الاسلامی و دفترچی، 1392).


Ozer

پیشینه پژوهشی:

شیخ الاسلامی و دفترچی (1394) در پژوهش خود تحت عنوان پیش بینی نشاط ذهنی دانش آموزان بر اساس جهت گیری های هدف و نیازهای اساسی روانشناختی به این نتیجه رسیدند که همبستگی مثبت و معنادار بین نیازهای اساسی روانشناختی و نشاط ذهنی بود. همجنین جهت گیری های هدف گرایشی همبستگی مثبت و معنادار و جهت گیری های هدف اجتنابی همبستگی منفی و معنادار با نشاط ذهنی نشان دادند.

تیان، چن و هوبنر (2013) در تحقیقاتی که انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که ارضای نیازهای اساسی روانشناختی موجب رضایت از زندگی و بهزیستی روانی بالای افراد می شود.

 


 

  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

 

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)





پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.




  • توجه ؟

 

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم) (دانلود فوری)

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
21:10
مارال
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم) در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم) در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:



تعداد صفحات: 24 صفحه ( 22 صفحه متن و 2 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2017) داخلی (شامل 95)

منابع درون متنی و پایانی: دارد

 


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط




 

بخشی از متن:

 

مفهوم هیجان

هیجان نقش مهمی در جنبه های مختلف زندگی نظیر سازگاری با تغییرات زندگی و رویدادهای تنیدگی زا ایفا می­ كند. اصولاً، هیجان را می توان واكنش­ های زیست­ شناختی به موقعیت هایی دانست كه آن را یك فرصت مهم یا چالش برانگیز ارزیابی می­ كنیم و این واكنش ­های زیستی با پاسخی كه به آن رویدادهای محیطی می­ دهیم، همراه می­شوند (گرنفسکی و کراچی، 2015). هر چند هیجان­ ها مبنای زیستی دارند، اما افراد قادرند بر شیوه ­هایی كه این هیجان­ها را ابراز می­كنند، اثر بگذارند. این توانایی كه نظم­ جویی هیجان نامیده می­ شود، فرآیندهای درونی و بیرونی­­ای است كه مسئولیت كنترل، ارزیابی و تغییر واكنش ­های عاطفی فرد را در مسیر تحقق یافتن اهداف بر عهده دارد (مشهدی، میردورقی و حسنی، 1393).

هیجان طلبی یکی از ابعاد شخصیتی است که افراد به میزان متفاوتی از آن بخوردارند. برخی بسیار هیجان طلبند و برخی بسیار کم و تعدادی در میان این دو گروه قرار می گیرند. 1) افراد هیجان خواه برای به دست آوردن سطح برانگیختگی بهینه دست به کارهای مختلفی می زنند. آن ها با افراد مختلفی معاشرت می کنند، نه به دلیل این که بر دیگران تاثیر بگذارند، بلکه به دنبال تحریک هستند. 2) زاکرمن دریافت که 74 درصد از دانشجویانی که هیجان خواهی بالایی داشتند یک یا بیش از یک نوع مواد مخدر مصرف می کردند. این میزان در دانشجویان با هیجان خواهی پایین، 32 درصد بود. زاکرمن معتقد است که جنس و سن از متغیرهایی به حساب می آیند که بیشترین ارتباط با هیجان خواهی دارند. تحقیقات از هیجان خواهی به عنوان عامل مستعد کننده سوء مصرف مواد حمایت کرده اند. هیجان­ خواهی براساس متوسل­شدن به دزدی، شنیدن موسیقی با صدای بلند، رانندگی با سرعت زیاد، روابط جنسی بی­پروا، سیگار­کشیدن و مصرف داروهای غیرمجاز برای کسب برانگیختگی، خستگی از کارهای یکنواخت، برانگیختگی بیشتر خود از طریق تجربه­ های هیجان­ زا .......

.........

.................

....................................


. Granefski & Kraaij

پیشینه پژوهشی:

مهرابی، محمودی و مولوی (1395) در پژوهش خود تحت عنوان پیش بینی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس باورهای دینی، هیجان خواهی، آلودگی محیط و رسانه ها در دانشجویان دختر به این نتیجه دست پیدا کردند که باورهای دینی، هیجان خواهی، آلودگی محیط و سن آزمودنی ها رابطة معنادار با گرایش به رفتارهای پرخطر دارند (001/0P<). تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی هم نشان داد از بین متغیرهای مرتبة اول، خرده مقیاس عمل به مناسك دینی، خرده مقیاس عدم بازداری از مقیاس هیجان خواهی، آلودگی محیط، میزان استفاده از فضاهای اجتماعی مجازی و از بین عوامل مرتبة دوم، سن پدر و مادر در مجموع 9/54 درصد از گرایش به رفتارهای پرخطر را تبیین می كند (001/0P<).


داسگوپتا (2017) در پژوهشی تحت عنوان ارتباط بین فاکتورهای محیطی و شخصیتی و اعتیاد به الکل، داروها، ژن ها و آزمایش بالینی به این نتیجه رسید که برخی از صفات شخصیتی خاص مانند جستجوی رفتارهای تازه و اجتناب از آسیب پایین، خطر ابتلا به سوء مصرف الکل و مواد مخدر افزایش می­ دهد.

دوماس، میلر و اسپ (2017) در تحقیقی که با شرکت 346 نفر به انجام رسید، نتایج نشان داد هیجان خواهی با مصرف الکل ارتباط دارد. به عقیده محققان فوق استراتژی های رفتاری محافظ می تواند به منظور تعدیل اثر هیجان خواهی و کاهش نوشیدن شراب و الکل در نوجوانان مورد توجه قرار گیرد.

 


 - Doumas, Miller & Esp



 - Dasgupta


 

  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

 

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)





پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.





  • توجه ؟

 

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابراز وجود (رفتار جرات مندانه، قاطعیت، جرات ورزی) (دانلود فوری)

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
21:09
مارال
مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابراز وجود (رفتار جرات مندانه، قاطعیت، جرات ورزی)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابراز وجود (رفتار جرات مندانه، قاطعیت، جرات ورزی) در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابراز وجود (رفتار جرات مندانه، قاطعیت، جرات ورزی) در 26 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:

 

تعداد صفحات: 26 صفحه ( 23 صفحه متن و 3 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2017) داخلی (شامل 96)

منابع درون متنی و پایانی: دارد


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

 


بخشی از متن:

 


 از آنجا که انسان موجودی اجتماعی است، همواره در تلاش است تا مهارت هایی جهت تسهیل روابط میان‏فردی به دست بیاورد. توجه روز افزون به رفتار جرات‏مندانه به عنوان موردی از مهارت های زندگی، حاکی از آشکار شدن ارزش ها و تاثیرات فراوان این مهارت است. اهمیت جرات‏ورزی در ارتباطات بین فردی و نقش موثر آن در تعامل های اجتماعی، منجر به پژوهش های متعددی در این زمینه گردیده است. در متون ترجمه شده به فارسی کلمه Assertion معادل با واژه‏ی جرات‏مندی، جرات‏ورزی، ابراز وجود، تایید خود، اظهار وجود، خودبیانگری، جسارت و قاطعیت به کار رفته است. مساله‏ی ابراز وجود و مقوله‏ی جرات‏ورزی، در واقع توانایی افراد جهت برقرار نمودن روابط بین فردی مناسب در تعاملات اجتماعی و یکی از مهم ترین عوامل موثر در بهداشت روانی است (تامپسون و برنبام، 2011). می­توان جرات‏ورزی یا ابراز وجود را قلب رفتار میان فردی یا مهارت برقراری ارتباط میان فردی (آمس، 2009) برشمرد.



. Ames


روشﻫﺎی آﻣﻮزﺷﻲ و درﻣﺎﻧﻲ ﺟـﺮأت ورزی ﺑـﺴﻴﺎر ﻣﺘﻌﺪدﻧﺪ. ﺑﺮﺧﻲ از آﻧﻬﺎ ﻣﻜﻤﻞ و ﺑﺮﺧﻲ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺑﻪ ﺣﺴﺎب ﻣﻲآﻳﻨﺪ. اﻳﻦ روش ﻫﺎ ﻋﺒﺎرﺗﻨـﺪ از روش ﻫـﺎی ﺑﺎزﺳـﺎزی ﻋﻘﻼﻧﻲ، ﺣﺴﺎ ﺳﻴﺖزداﻳﻲ، ﺗﻤﺮﻳﻦ رﻓﺘـﺎر، اﻳﻔـﺎی ﻧﻘـﺶ، ﺳﺮﻣﺸﻖﮔﻴﺮی، ﭘﺴﺨﻮرد ﻛﻼﻣﻲ و وﻳﺪﻳﻮﺋﻲ، اراﺋه‏ ی ﻓـﻴﻠﻢﻫﺎی آﻣﻮزﺷﻲ، آﻣﻮزش راه ﺣﻞ ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳـﺐ و ﺷﻘﻮق ﻣﺨﺘﻠﻒرﻓﺘﺎری ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺗﻜﻠﻴﻒ ﺧﺎﻧﮕﻲ، راﻫﻨﻤﺎﻳﻲ، ﺗﻘﻮﻳﺖ، ﺗﻮﻗﻒ ﻓﻜﺮ و ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻳﻨﻬﺎ . اﻣﺎ روﺷﻲ ﻛﻪ در اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ، ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻳﺎت و ﻛﺎرﻫﺎی آﻣﻮزﺷﻲ وﻟﭙـﻲ، ﺻـﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪاﺳﺖ آﻣﻮزش اﺑﺮاز وﺟﻮد از ﻃﺮﻳـﻖ اﻳﻔـﺎی ﻧﻘـﺶ اﺳﺖ (سیف، 1396).



پیشینه پژوهشی:


داسگوپتا (2017) در پژوهشی تحت عنوان ارتباط بین فاکتورهای محیطی و شخصیتی و اعتیاد به الکل، داروها، ژن ها و آزمایش بالینی به این نتیجه رسید که برخی از صفات شخصیتی خاص مانند جستجوی رفتارهای تازه، رفتار جرات مندانه پایین و اجتناب از آسیب پایین، خطر ابتلا به سوء مصرف الکل و مواد مخدر افزایش می­دهد.

در پزوهش آل بهبهانی (2015) که به بررسی رابطه بین سبک های هویت، هوش اخلاقی و ابراز وجود پرداخت به این نتیجه دست پیدا کرد که رابطه مثبت و معناداری بین هویت موفق و ابراز وجود نشان داده شده است (آل بهبهانی، 2015).



 - Dasgupta



  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

 

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

 

 

 

پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

 

 

  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ترس از صمیمیت (دانلود فوری)

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
21:09
مارال
مبانی نظری و پیشینه پژوهش ترس از صمیمیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ترس از صمیمیت در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ترس از صمیمیت در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:

 

تعداد صفحات: 10 صفحه ( 9 صفحه متن و 1 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2010) داخلی (شامل 94)

منابع درون متنی و پایانی: دارد


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

 

بخشی از متن:

ترس از صمیمیت مفهومی خصیصه ای یا خلقی است زیرا می تواند در دامنه وسیعی از موقعیت ها تجربه شود. محققان بیشتر به مطالعه ترس از صمیمیت با تمرکز بر فرایندهای روانشناختی درون یک فرد پرداخته اند و بر قابلیتی که فرد برای صمیمیت در همه روابط نزدیک دارد تمرکز می کنند. در بیشتر مواقع، ترس از صمیمیت اصلی ترین مانع شکوفایی خلاقیت ها و ایفای مسئولیت هاست  همچنین ترس از صمیمت یک عامل خطر برای بوجود آمدن مشکلات هیجانی است (توربرگ و لیورس، 2006).

صمیمیت از واژه لاتین Intimus به معنای درونی ترین یا به ویژگی درونی و خصوصی هر امر بنیادی، حیاتی، بسیار خصوصی یا شخصی، گفته می شود. دراین راستا، نظریه پردازان گوناگونی به مطالعه صمیمیت و این که چگونه افراد اقدام به ایجاد و حفظ پیوندهای صمیمانه می کنند، پرداخته اند.توانایی برقراری روابط صمیمانه با دیگران یکی از عوامل کلیدی در سلامت و بهزیستی روانی افراد بزرگسال محسوب می شود. افراد جوان جهت کسب آمادگی برای این مزیت بالقوه (صمیمیت)  معمولا مراحل رشدی زیر را پشت سر می گذارند:

روابط اولیه با فرد یا افراد مراقبت کننده (در زمان کودکی)، شروع روابط اولیه با همسالان (در زمان نوجوانی، این رابطه ابتدا با همسال هم جنس صورت می گیرد و سپس به طور تدریجی به سمت همسال غیر هم جنس گسترش می یابد)، و در نهایت ورود به دوران بزرگسالی که در حالت بهینه و مطلوب، افراد قابلیت برقراری روابط صمیمی درازمدت که با اعتماد متقابل همراه است را کسب می کنند (مونتگومری، 2005؛ به نقل از گنجی، 1394).


صمیمیت شامل عواطف و احساسات، بیان و تبادل احساسات و افکار، سازگاری، تعلق و تعهد، تمایل جنسی، حل کردن تعارض ها، خود پیروی و هدایت است. ترس از صمیمیت، ظرفیت محدود فرد برای به اشتراک گذاشتن افکار و احساساتش با فردی مهم و نزدیک است که یکی از علل مهم شکست خوردن روابط است. افرادی که در ترس از صمیمیت نمرات بالایی می گیرند، در رابطه با دیگران، احساس مثبت نسبت به روابط نزدیک، و خودآشکارسازی مشکل دارند و در نتیجه رضایت از رابطه کمتری را تجربه می نمایند (گنجی، 1394).


پیشینه پژوهشی:


چیک و باس (2006) به نقل از افروز (1392) در مطالعات خود به این نتایج رسیدند که ترس از صمیمیت با مردم آمیزی پایین یکسان نیست، از سوی دیگر تعداد روزافزون افرادی که در ارتباط با دیگران مشکل دارند، معمولا  به دلیل ترس از برخوردهای اجتماعی می باشد.

تقوی (1392) در تحقیقی تحت عنوان: بررسی رابطه ترس از صمیمیت و سلامت روانی در بین دانشجویان دانشگاه شیراز، نشان دادند که بین ترس از صمیمیت و سلامت روان رابطه منفی و معنی داری وجود دارد، از سوی دیگر دانشجویانی که ترس از صمیمیت کمتری دارند، اختلالات روانی کمتری را تجربه می کنند.



 Cheek, Buss





  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

 

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

 

 

 

پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

 

 

  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی (دانلود فوری)

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
10:54
مارال
مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات46
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:

 

تعداد صفحات: 46 صفحه ( 43 صفحه متن و 3 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2015) داخلی (شامل 95)

منابع درون متنی و پایانی: دارد


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

 

بخشی از متن:

 

طرحواره‌ها تا هنگامی که توسط ماشه‌چکان مهمی فعال نشوند، خوابیده هستند و زمانی كه فعال می‌شوند، موتور حركت افكار خود آیند منفی می‌شوند و در جهت سودار كردن منفی اطلاعات عمل می‌كنند. آن‌ها زمینه‌های حساسیت خاص یا آسیب‌پذیری هیجانی ویژه‌ای را فرا می‌خوانند كه اشتیاق فرد را به واكنش افراطی باعث می‌شود. به عبارت دیگر، طرحواره‌های شناختی به هنگامی كه ادراك كننده، فاقد اطلاعات واجد جزئیات درباره‌ی هدف است، تأثیر بیشتری بر ادراك فرد دارند (گویل و میدن، 2013). طرح‌واره‌ها تحت عنوان ساختارهای پردازش اطلاعات، مفهوم‌سازی شده‌اند كه در اوایل زندگی شكل گرفته‌اند و محصول خلق و خو و محیط فرد هستند (بارانوف، هندرهن و كانور، 2015).

یانگ معتقد است كه طرح‌واره‌ها به گونه‌ای متناقض و اجتناب‌ناپذیر زندگی بزرگسالی را به شرایط ناگوار دوران كودكی می‌كشانند كه غالباً برای بیماران زیان‌بخش بوده است. تا حدی شبیه مفهوم‌سازی راتر (1996) از منبع كنترل بیرونی و تئوری سلیگمن (1971) از درماندگی آموخته شده طرحواره‌ها ممكن است این عقیده را بسط دهند كه پیامد وحشتناك بی‌ توجه به تلاش برای كنترل پیامدهای آن،‌ غیرقابل اجتناب است (نقل از هورلی و باکر، 2014).

فرض بر این است كه فعالسازی یك خود-طرحواره، عقایدی درباره‌ی خود را فعال و خزانه‌ی رفتاری همایند با آن را ایجاد می‌كند. وقتی كه یك طرحواره‌ی ناسازگار اولیه برانگیخته می‌شود، فرد هیجان‌ها و احساسات بدنی را تجربه می‌كند و ممكن است هشیارانه یا ناهشیارانه این تجربه را به یك خاطره‌ی اولیه متصل نماید. خاطرات مركز ثقل طرح‌واره‌ها هستند اما معمولاً‌به طور واضح در سطوح آگاهی قرار نمی‌گیرند و حتی این خاطرات گاهی اوقات در قالب تصاویر ذهنی نیز یادآوری نمی‌شوند (هورلی و باکر، 2014).



 Temperament

 Baranoff, Hanrahan & Connor


واژه "طرحواره" یا «اسکیما  (Schema) بطور کلی بعنوان ساختار، قالب یا الگو تعریف می شود. طرحواره شامل یک بسته حافظه ای است که محتوای آن را آموزه های فرد در طول زمان شکل می دهد. باید توجه داشت که در روند پدیدایی طرحواره ها عواملی مثل بنیادهای زیستی فرد و عوامل مربوط به محیط تربیتی او مثل محیط خانواده، فرهنگ، تجارب وی در فرایند رشد، رخدادهای بزرگ و... تاثیر می گذارند. به نظر صاحب نظران در این زمینه، این بسته حافظه ای مثل یک فیلتر بزرگ و پیچیده بر سر راه اطلاعات ورودی به حافظه و همچنین اطلاعات موجود در حافظه عمل کرده و با سرند، دسته بندی، و سازمان دهی، شکل گیری معانی جدید را در ذهن ممکن می سازد (یانگ، کلوسکو و ویشار، 2012؛ ترجمه حمیدپور و اندوز، 1394).


طرح واره های ناسازگار اولیه، الگوهای هیجانی و شناختیِ خود  آسیب رسانی هستند که در ابتدای رشد و تحول در ذهن شکل گرفته اند و در مسیر زندگی تکرار می شوند.  طرح واره های ناسازگار اولیه برای بقا خودشان می جنگند این امر نتیجه ی تمایل بشر به “همآهنگی شناختی” است.اگر چه فرد می داند این طرحواره منجر به ناراحتی وی می شود ولی با طرحواره احساس راحتی می کند و همین احساس راحتی فرد را به این نتیجه می رساند که طرحواره اش درست است. افراد به سمت وقایعی کشیده می شوند که با طرحواره هایشان همخوانی دارند  و به همین دلیل تغییر طرحواره ها سخت است. در روش متمرکز بر طرحواره تاکید زیادی بر ریشه مشکل می شود و در حقیقت علت بسیاری ار رفتارهایی که افراد امروز انجام می دهند مربوط به دوران کودکی و نوجوانی آنهاست (یانگ و همکاران، 2012؛ ترجمه حمیدپور و اندوز، 1394).


 

پیشینه پژوهشی:

 

سجادی و همکاران (1395) در پژوهش خود تحت عنوان اثربخشی طرحواره درمانی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر دورة دبیرستان دوم به این نتیجه دست پیدا کردند که یافته های این پژوهش نشان دهندة اثربخشی رویكرد طرحواره درمانی بر انگیزش تحصیلی دان شآموزان دختر بود.

نتایج پژوهش كاظمی و مطهری (1392) نشان داد در دانش آموزان دختر با فعال شدن طرحوارة شكست، در مقایسه با پسرها در زمینه های پیشرفت، همچون تحصیل احساس بی كفایتی بیشتر و موفقیت كمتری می كنند و موجب كاهش عملكرد تحصیلی می شود و همچنین احساس ناقص بودن، نامطلوب و حقیر بودن موجب نقص در یادگیری و عملكرد تحصیلی می شود، و او را در انتخاب راهبردهای مناسب، تضعیف می سازد. دانش آموزانی كه این طرحواره را دارند، اغلب خودشان را كم هوش، بی استعداد یا ناموفق می دانند.

پناه علی و همکاران در پژوهش خود نشان دادند که طرحواره درمانی، بر الگوهای خود ویرانگر تفكر، احساس و رفتاری كه از دوران كودكی فرد ریشه گرفته اند و در سراسر طول زندگی فرد تكرار می شوند، تمركز می كند (پناه علی، شفیع آبادی، نوابی نژاد و نورانی پور، 1392).

در پژوهش دیگر کروتر و مولتنر به این نتیجه دست پیدا کردند رویكرد طرحواره محور به دلیل كار كردن بر درو نمایه های روان شناختی یا همان طرحواره های ناسازگار اولیه در دانش آموزانی كه دید منفی نسبت به خود و توانایی های خود دارند در اصلاح باورها و افكار آنها مفید است (كروتر و مولتنر، 2014).

 

 

 


  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

 

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

 

 

 

پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

 

 

  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهداشت روانی بلوغ (دانلود فوری)

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397
10:54
مارال
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهداشت روانی بلوغ

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهداشت روانی بلوغ در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهداشت روانی بلوغ در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات ابتدایی فایل:

 

تعداد صفحات: 25 صفحه ( 23 صفحه متن و 2 صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2011) داخلی (شامل 94)

منابع درون متنی و پایانی: دارد


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

 

بخشی از متن:

 

جریان زندگی همانند رودخانه­ ای است که از مبدأ تا مقصد از کنار سرزمین­های مختلف و متنوعی می­گذرد و سرانجام به دریا می­پیوندد. نوجوانی یا بلوغ یکی از متنوع­ترین و پیچیده ­ترین چشم­اندازها را در این مسیر طولانی به خود اختصاص داده است، لذا با شناخت ابعاد روانی نوجوان، فضایی که با ابرهای سنگین و تیره بر روابط نوجوان و دیگران سایه افکنده به روشنی می­گراید و واقع­بینی، جایگزین بدبینی شده و حسن تفاهم، به جای سوء تفاهم بر این روابط حاکم می­شود. موریس دبس می ­نویسد: مقاله ­ای که برنهایم در سال 1891 به نام «مطالعه درباره­ی بلوغ» منتشر ساخت، اولین اثری است که پژوهشگران مختلف را به اکتشاف در جهان بلوغ وادار کرد. به دنبال آن­ها، روسو نقش بزرگی در تدوین نظریات مربوط به دوران بلوغ ایفا نمود. مجموعه­ی این مطالعات با پژوهش ­های «استانلی هال» که او را پدر روان شناسی نوجوانی (بلوغ) می ­دانند، پیوند خورد و با انتشار کتاب «بلوغ» در سال 1905 به اوج اهمیت خود رسید و سبب پیدایش علمی به نام هبلوژی یا «علم به احوال جوانی» شد و محققین با اتکا به این علم جدید و جوان به اکتشاف در جهان ناشناخته­ ای به نام «بلوغ» پرداختند. در نهایت نتیجه­ ی این تلاش­ ها منجر به این موضوع گردید که قرن بیستم را «عصر نوجوانی شناسی علمی» لقب داده ­اند (شرفی، 1394).



 - Hebelogie


تأمین سلامت دانش‌آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است، اما بهداشت­ روانی دانش‌آموزان، به­ ویژه در دوره­ی بلوغ، می‌تواند از بیماری­ ها و ناهنجاری­ های روانی جلوگیری کند. رعایت بهداشت که به تندرستی و شادابی کامل جسمی و روحی می‌انجامد، مهم­ترین وظیفه­ی هر فرد است. پیشگیری یک فرایند فعال است که افراد و گروه­ها را جهت مقابله با چالش­ها و تغییرات زندگی توانمند می­سازد. فرایند پیشگیری از طریق ایجاد و تقویت شرایطی که رفتار مناسب و مفید و سبک زندگی سالم را ترویج می­دهد، جریان می­یابد. در تعریفی دیگر، پیشگیری به­صورت یک فرایند فعال و توانمند در جهت ایجاد شرایط و ویژگی­هایی در فرد است که سلامتی و بهداشت را در او بهبود می ­بخشد.

این تعریف نه تنها شامل رشد ویژگی­ های مثبت و بهبودپذیر در فرد است، بلکه شامل ایجاد شرایط محیطی و عوامل حمایتی است که رشد سالم را در نوجوان گسترش می­دهد. سطح اولیه­ی پیشگیری را عموم مردم تشکیل می­دهد و هدف از پیشگیری در این سطح ترویج و افزایش شایستگی­ های فردی-­ اجتماعی و ایجاد محیط­ های اجتماعی- فرهنگی حمایت­ کننده است. یکی از جامعه­ های هدف برای سطح اول پیشگیری دانش­آموزان هستند. برای آموزش دانش­ آموزان در مسیر رسیدن به هدف­های پیشگیری، بسیاری از مهارت­ های ارتباطی (مهارت­ های ارتباطی و عزت­نفس) با برنامه­ های آموزشی مانند یادگیری مشارکتی و گروهی مطابقت دارند (کانینگهام، 2000). آموزش در مورد دوره ­ی بلوغ به پسران می­تواند مهم­ترین و اساسی­ترین نقش را در پیشگیری و رفع مشکلات این دوره­ ی خطیر از زندگی ایفا نماید و با ایجاد تغییرات رفتاری مثبت و کمک به نوجوان برای ایجاد و حفظ رفتارهای سالم به وی جهت عبور ایمن از این دوره­ی مهم بسیار مؤثر می ­باشد (مک کینزی، 2008). متأسفانه در حال حاضر در کشور ما در هیچ مقطعی، آموزش رسمی و یا غیر رسمی مثل دوره­ های آموزشی به نوجوانان پسر داده نمی­ شود و با توجه به فرهنگ ما، والدین کم­تر در این زمینه به پسران آموزش داده و ارتباط برقرار می­کنند و نوجوان ممکن است از طریق روش­ های مختلفی مثل همسالان، هم­کلاسی­ ها یا افراد بی ­اطلاع بزرگسال در این زمینه اطلاعات نادرستی کسب کند


1-­ ­Canningham

2-­ Mckenzie


در برنامه­ های پیشگیری و ارتقای سلامت­ روان باید به هر دو روش کوتاه­ مدت و بلندمدت توجه کرد، زیرا هر کدام بسته به موقعیت اهمیت دارند. هم­چنین برای اجرای بهتر برنامه ­های آموزشی باید به منابعی که سطح سلامت افراد تحت آموزش را تعیین می­کنند، مانند خدمات آموزشی و بهداشتی، شرایط خانواده ­ها از جنبه­ های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سلامت جسمانی افراد توجه کرد (استیفمن، استلک، ایونز، هاپکینز و اتکینز، 2010).


 

 پیشینه پژوهشی:

 

در پژوهشی که مک کبی، ریکاردلی و کارانتز (2010) بر روی نوجوانان پسر انجام دادند. به این نتیجه رسیدند که برنامه­ ی آموزشی سلامت تصویر تن، عواطف منفی و استراتژی ­های تغییر بدن در میان آن­ها مؤثر بوده است؛ به طوری که عواطف منفی و درک نادرست آن­ها نسبت به تغییرات بدنی در پس ­آزمون و پیگیری کاهش معنی ­دار داشت. بنابراین پیشنهاد نمودند که برنامه­ های پیشگیری باید برای پسرانی که در سن بلوغ و در معرض رفتارهای پرخطر می­باشند اجرا گردید و نسبت به استانداردسازی رفتار آن­ها تلاش بیش­تری صورت گیرد.



 - Mccabe, Ricciardelli & Karantzas


تحققیات اخیر نیز درباره ی رشد شناختی از این مسأله حمایت می­کند که بلوغ و نوجوانی دوره­های عمیق رشد هیجانات اجتماعی هستند. بنابراین پیشنهاد شده است که آموزش­ های لازم در رابطه با علایم ظاهر شده در این دوره به نوجوانان ارائه شود (بورنت، تامپسون، بیرد و بلکمور، 2011).



 - Burnett, Thompson, Bird & Blakemore

 

 

 


  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

 

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

 

 

 

پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 

 

 

  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به maraldownload است. || طراح قالب bestblog.ir